From: Gabriel Petrica
Sent: Thursday, January 12, 2012 10:15 PM
Subject: Re: [protest-ro] CINE NU PLATESTE PIERDE RANDUL.

  Ce nu ne place deloc capitalismul asta cand e vroba sa platim.
Pai cum ati vrea sa fie? Daca platesti ca prostu ... sa stai la rand ca
muritorul de foame? Sau tu sa fi bun doar de plata ... cand e vorba de
beneficii ... hai pa.
Ce vi se pare asa anormal ca cei care platesc sa aibe prioritate. Va e teama ca
o sa crape prea multi saraci? Eu vad ca o familie cu cat e mai saraca cu atat
baga puiet din greu ... deci nu mi-as face probleme !