Dragule,

Si inainte de 1989 existau servicii diferentiate, dar in functie de pozita
sociala si de meserie.
Erai activist te tratai la Moscova, erai arhitect aveai legitimatie la
"Policlinica 10" etc.
Iar daca erai "aprozarist", te tratai unde vroiai ! :))))
Dobitocii astia comunistoizi refuza sa inteleaga ca si in societatea umana
"legea junglei" (selectia naturala), functioneaza bine merci !
Ca sa faci bani trebuie sa ai niste calitati native.
Ca aceste calitati sunt "pro-patria" sau impotriva ei, este alta discutie
despre anticorpii societatii romanesti, care inca dorm in post.

Acum circa 30 de ani am avut acces la niste studii demografico-sociale din
Franta.
"Oligofrenii" se inmulteau mai mult ca "intelectuialii" si doar 25% din femeile
de la 1880 au dat nastere generatiei "1900".
Termenii in ghilimele trebuie luati relativ, "oligofrenii" incluzand de la
handicapatii mintali, la cei cu doar cateva clase.
Studiile sociologice si cele genetice ne demonstreaza astazi ca Lombroso avea
in mare parte dreptate.
Studiile pe populatii echivalente numeric de "destepti" si "prosti", ne arata
ca mama natura compenseaza, dar in proportie mica, la nivel de o generatie.
Comunismul, pentru ca si in comunism occidentalii faceau studii de acest gen in
tarile comuniste, cu aprobare pe bani de la Ceausescu, Jivcov etc. au aratat ca
nu conditiile materiale sau "pozitia sociala" sunt determinante.
Ce conteaza sunt generatiile anterioare de "prosti" sau "destepti" si educatia
primita in casa in primii 6 ani.

Cel mai bun exemplu, chiar pe lista asta, este Floricica noastra cea de toate
zilele, care nu este in stare sa citeasca presa romaneasca pe net.
Degeaba a avut un tata academician pe vremea comunismului (facut pe "puncte",
pe grade, pe traiasca si infloreasca etc), lipsa de educatie in casa a dus la
producerea unui oligofren !