From: Gabriel Petrica
Sent: Friday, January 13, 2012 10:27 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] CINE NU PLATESTE PIERDE RANDUL.

Pai ... asta cu tactul ... recunosc sunt un arogant fara tact. Nu e bai .. .e
democratie si daca imi permit sa fiu asa nu e nici un bai.
Eu nu m-am format in comunism, si poate satul fiind de draga democratie in care
tot retardul da cu votul si toarna plozi ... sa zicem ca am o nostalgie
nejustificata care comunism.
Intre a mi se baga bocancul in gura daca comentez prost si a fi ignorat orice
as comenta ... sincer as prefera sa imi asum riscul cu prima varianta !

Raspunde prin e-mail lui