From: Arhitectura
Sent: 01/13/12 03:10 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] CINE NU PLATESTE PIERDE RANDUL.

Pai cica prin Suedia, ca de, am si eu datorita varstei ceva probleme cu HDD-ul,
pe la 1600 s-a bagat lege ca cine nu stie sa scrie si sa citeasca, NU are voie
sa faca copii !
Adevarul este ca oricum o dai, o intorci, TOT o sa fie rau !
Prostii si fudulii, ca nu se poate sa fi prost fara sa fi fudul, o sa ne
calareasca intodeauna.
Dictatura sau Absolutismul Monarhic sunt o solutie numai pentru 10-20 de ani.
Ca daca stai sa te uiti in Istorie, un Ferdinand a avut ca urmas un degenerat
precum Carol al II-lea.
Intoarcerea la valorile democratiei antice este obligatorie daca chiar specia
unama vrea sa supravietuiasca:
examen pentru a putea vora, alegerea ALEATORIE a Parlamentului dintre cei cu
drept de vot si mandat in Parlament pentru .... o luna !
Daca o lege nu primeste majoritatea voturilor timp de 3 "legislaturi", adica 3
luni, .... la revedere pentru 5 ani !

http://www.dsclex.ro