  From: dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, January 13, 2012 3:35 PM
  Subject: Re: [protest-ro] CINE NU PLATESTE PIERDE RANDUL.

  Nu am realizat ca tu vroiai demult sa pleci in America prin Secu, de aceea
le-ai fost slujitor constiincios.
  Ce ingrati! Dupa ce i-ai servit cu credinta atatia ani, nici macar pana colea
in America nu te-au trimis! Magari!
  Io, brevete in America? Fugi de aici! Nu am facut nimic in America, doar am
taiat  frunze la caini!
  Ai dreptate, astia care trec cu trenurile pe aici, ma intreaba unde-i
arhitecturica, sa-i aruncam si lui un coltuc, ca moare de foame tsiganu!
  Dupa cum vezi, ti s-a dus faima peste tot!
  Dan G