  From: dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, January 13, 2012 2:07 PM
  Subject: Re: [protest-ro] CINE NU PLATESTE PIERDE RANDUL.

  Despre ce "rude" vorbesti?
  De ma-ta Rusia si de tac-tu jidanu'?
  Inteleg,  cu aia va faceati treburile! Pe acolo va faceati veacul?
  Asa de putori erau rubedeniile tale?
  II dadea afara din servicii?
  Tot nu mi-ai spus, din tot neamu' tau de putori si lichele, ati facut v'unul
ceva pentru tara aia?
  De supt, am inteles ca ati supt, face parte din traditia voastra de familie.
  Am inteles ca tu nici un cotet pentru cainii "bagabonti" din Bucuresti, nu
esti in stare sa proiectezi!
  Dan G