 From: M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, January 18, 2012 7:24 AM
Subject: Re: [protest-ro] s-a declarat "stare de urgenta"?

ideeas era ca Jandarmeria (nu politia!) s-a trezit tarziu
si face abuzuri

ca sunt interpelati nu cei care sunt realmente periculosi,
care au arucat cu pietre sau au dat foc, ci grupurile mai mari de 6 persona,e
cei care filmeaza sau ... cei cu gluga pe cap!

Eu merg cu capul descoperit chiar cand este frig, dar acum
cand ma doare coloana m-am infofolit, inteleg ca trebuie sa strig “sunt cu
Base!
sunt cu Boc!” pentru a nu fi confundat cu uslasii ...

Tactica asta de a legitima persoane INOFENSIVE nu este
noua, imi povestea asa ceva o fata prin 1980, ca mergea cu o prietenna si o
echipa de militieni le-a legitimat. Se pare ca aveau sarcina sa “verifice
ordine
publica”, si nu indrazneau sa se ia de cei care NU par inofensivi!

Faza cu “grup mai mare de 6 personae”i,i aminteste de
decembrie 1989, cand se declarase intr-adevar stare de urgenta si erau
interzise
grupurile mai mari de ...3 persoane!
O familie cu doi copii ar fi avut probleme sa iasa la
plimbare ...

Nu stiam insa de chestia cu “gluga pe cap = potential de
violenta”!

Cat despre “biecte interzise”, este de-a dreptul
grotesc!

nu numai surubelnita poate fi o arma letala, dar
harddiskurile de 3,5 inci se pot folosi cu succes in loc de pietroaie sau
bate!
Harddiskuri vewchi, defecte, desigur – nu m-as indura sa
dau cu unul nou sau cu un noterbook de 2.000 Euro.

De cand cu interzicera freonilor, unele spray-uri folosesc
propanul drept agent propulsiv. CUm sprayul contine alcool, rezulta ceava cu
potential incendiar / exploziv!

Pai iesi de la Cocor dupa ce ai cumparat un mare spray
fixativ sau deodorant, si te salta direct in duba!