 From: dan G <d...@ghiocel.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com; Cristian Ioan <cristian.i...@gmail.com>
Sent: Wednesday, January 18, 2012 7:56 AM
Subject: Re: [protest-ro] s-a declarat "stare de urgenta"?

Nu  crezi ca cineva cu gluga este suspicios?
Am inteles ca nu ploua, nu ninge, si cel mai rezonabil este ca gluga
    este folosita pentru a ascunde identitatea, nu?
Sa inteleg ca acum au inceput denigrarea si defaimarea  politiei
    fiindca incearca sa mentina ordinea?
Dan G
On 1/17/2012 9:24 PM, M Cristian Ioan wrote:

> [...]
>
>Cat despre “biecte interzise”, este de-a dreptul grotesc!
>
>nu numai surubelnita poate fi o arma letala, dar harddiskurile de 3,5 inci se
>pot folosi cu succes in loc de pietroaie sau bate!
>Harddiskuri vewchi, defecte, desigur – nu m-as indura sa dau cu unul nou sau
>cu un noterbook de 2.000 Euro.
>
>De cand cu interzicera freonilor, unele spray-uri folosesc propanul drept
>agent propulsiv. CUm sprayul contine alcool, rezulta ceava cu potential
>incendiar / exploziv!
>
>Pai iesi de la Cocor dupa ce ai cumparat un mare spray fixativ sau deodorant,

                      8-10 straini si ii duci in Piata Universitatii la
                      demonstratii ca sa "le arati orasul"?
>Asta este orasul Bucuresti pentru tine?
>Cati ani are baietelul tau cu gluga care se plimba
                      pe la demonstratii?
>Nui este mai bine ca politia organizata si
                      profesionala sa faca treaba?
>Ai prefera minerii neantrenati? Esti bucurestean,
                      or doar in vizita prin Bucuresti?
>Dan G

                          bagat in dube) numai
                          persoane".