Think-tanc-uri exista - dar daca Dvs. nu va uitati decat dupa chestii gen "fata
de la pagina 5"... ce sa-i faci? :D

Codruta

  From: dan G
  Sent: Friday, February 03, 2012 3:13 AM

  Incaodata iese la iveala imaturitatea politica si mentalitatea
turco-fanariota care nu sunt usor de urnit  si eliminat.
  Nu am reusit pana acum sa observ pe nimeni pe acolo care gandeste matur
politic.
  Trebuie multa si lunga educatie pentru a misca ceva.
  De fapt am propus crearea unor "think-tank" uri care sa studieze situatia si
sa faca propuneri.
  Bineinteles, ideea nu are ecou.
  Dan G