Este interesant, experienta de parinte nu prea se repeta, ce gresesti, cu asta ramai. Am fost foarte surprins cand am vizitat in 1993 si mi-am intalnit fostii prieteni de pe vremuri si familiile lor si am constatat ca aproape toti copii erau niste razgaiati. Ne uitam la ei si nu ne dumiream ce-i cu ei in timp ce parintii nu mai pridideau cu scuze si incercari de linistire a odraslelor.
Dan G
On 2/2/2012 9:13 PM, Cristian Ioan wrote:
eu eram “parazity”, dar stiam foarte bine ca bugetul este limitat, deci nu pot sa fac orice, trebuie sa imi gestionez bine banii aia de la parinti, trebuie sa stabilesc niste prioritati daca vedeam la un coleg un stilou mai frumos, stiam ca NU pot sa cer la parinti “vreau si eu unul scump, ca al meu s-a stricat/l-am pierdut” Bravo pt stilul de educatie, nu este prea popular aici, nici inainte de 1990, si mai ales NU acum, dupa!
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Friday, February 03, 2012 3:52 AM
*To:* Cristian Ioan <mailto:cristian.i...@gmail.com> ; protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
Ma feresc ca dracu' sa exprim vreo admiratie in explicattiile despre sistemul american, pentru ca sensibilitatile romanesti s-ar zgandari imediat, si din cauza asta sunt cat mai neutru in Apropos de "parazit" pentru a evita asta i-am "angajat" foarte devreme pe baietii mei in compania familiei, cu " time card" (carti de pontaj ), state de plata, "salarii" rezonabile. Din banii lor si-au cumparat tot felul de chestii, de la tractor, ATV , biciclete si pana la motociclete si masini.. Ideea era sa se obisnuiasca cu etica muncii, disciplina si responsabilitate Si cred ca am cam reusit, din ce observ pana acum!

Raspunde prin e-mail lui