From: ARIN
Sent: 02/19/12 09:27 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] animalele - creatia lui Dumnezeu?

Eu mai degraba n-o vad bine pe femeie - dupa cum vorbeste si arata, o cred in
stare sa renunte la mancare (ca sa plateasca taxiul) sau sa inoate zilnic prin
nameti pana la epuizare ca sa-si salveze si pisica si sa nu renunte nici la
biserica... :(

Ma rog... de fapt intrebarea mea, formulata mai corect, era asta: "in caz ca
exista Dumnezeu, sunt animalele creatia Lui?"