Iata si confirmarea ca crestinii e rai :))
 Traiasca ateismul :D

----- Original Message -----
From: Arhitectura
Sent: 02/20/12 12:22 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] animalele - creatia lui Dumnezeu?

Ati gresit cand ati spus ca: "primele atestari de prezenta sunt ale
catolicilor" !
Ori, avand in vedere numarul mare de obiecte de cult (cruci), matrite pentru
confectionarea lor, vase cu insemne crestine etc. raspandite pe tot teritoriul
Romaniei actuale, incepand din Dobrogea si pana in Transilvania, intre anii 200
si 1054, este clar ca avem de a face cu o crestinare "ortodoxa", inainte de
aparitaia "catolicismului".
Retineti sublinierea: pana in 1054, crestinismul a fost "ortoxox" in intreaga
lume !
Schisma din 1054 este rezultatul dorintei Romei de a crea un stat papal
"mondial", cu Papa Imperator Mundi, "domnitori" locali desfiintati si tarile
conduse de cardinali, episcopi etc.

http://www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com