  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, February 20, 2012 10:14 AM
  Subject: Re: [protest-ro] animalele - creatia lui Dumnezeu?

  Hitler / Stalin nu or fi fost ei credinciosi, dar cu siguranta motivul pentru
care au micsorat numarul populatiei nu a fost ateismul.
  Nu i-a omorat pe aia multi fiindca repsectivii erau credinciosi si nu atei.
  Iar cruciadele ? Am zis eu ca din credinta au fost duse? Nu sunt aniv. SI
atunci si acum biserica a fost un paravan pentru tot felul de cacaturi. Tocmai
de aia ar fi de bun simt sa fie scoase in afara legii si desfiintate.
Evazionisti mai mari ca rahatii in robe nu exista !