La Sighisoara era? nu la Sighet?

Vezi, ca ma faci sa dau drumul la TV ;)

Codruta

  From: Gushterul LAIR
  Sent: Monday, February 20, 2012 10:50 AM

  Si cam cum o sa platesti 16% impozit pe profit, crezi ca declara popa banii
de la botez?:) Adica pe sistemul hai sa impozitam manelele...

  si offtopic: bai frate nu mai termina astia la TV cu explozia de la
Sighisoara? Ca deja sunt mai mult de 24 de ore in care se vorbeste despre asta
non-stop. Este culmea cum poti sa spui acelasi lucru in 24 de ore fara sa te
plictisesti... Si dupa cum spuneam a fost o explozie... Si dupa cum v-am
anuntat a fost o explozie.... si va reamintim ca a fost o explozie... si este
stirea momentului ca a fost o explozie... FRATE OPRITI-VA, DA-O DRACU DE
EXPLOZIE! Din nou stire bomba unul dintre pacienti tocmai s-a dus la toaleta...
va reamintim ca a fost o explozie...

  Gushterul