Da, am inteles ca nu se aplica, doar incerc sa explic sistemul de aici. Evident este alt popor, alta cultura , nu se potrivesc aceleasi lucruri. Da, am auzit de cei 2 %, coana proprietareasa (de lista) pomeneste mereu de asta.
Dan G
On 2/3/2012 11:33 PM, Cristian Ioan wrote:
de asta am auzit dupa 1990, insa la noi nu se aplica
doar 2% din impozitul pe venit poti sa il redirectionezi catre asociatia sau fundatia pe care vrei sa o sprijini ...
*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
*Sent:* Saturday, February 04, 2012 1:57 AM
*To:* Cristian Ioan <mailto:cristian.i...@gmail.com> ; protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com> ; Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>
*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?

Poti sa auzi de unii bogati care "nu platesc taxe" dar asta pentru ca isi folosesc banii pentru activitati economice si salarii si beneficii pentru salariati, sau donatii de binefacere. Sistemul este foarte echitabil dar bineinteles sunt protestatari care nu vor sa plateasca taxe. Sistemul de taxe pe venit a fost stabilit in 1916, cam prin frauda, dar asta este alta poveste.

Raspunde prin e-mail lui