  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, February 07, 2013 9:45 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Finantare riscanta din bugetul de stat

  Er, pai Dl. Dicu-Sava nu e "moderat" - de altfel, am reusit (dupa cum vedeti)
sa va "dezmoderez" si pe Dvs... care-i chestia?

  Are o parere (cu care eu personal NU sunt de acord!!!) si un limbaj
"specific" (cu care, de asemenea NU sunt de acord) - acu' ce vreti? sa ii bagam
pumnu'n gura?

  Daca a spus o prostie, COMBATETI-L!! Ce? credeti ca daca-l "moderez" eu, n-o
sa mai zica prostii si prin alte parti? sau ca nu exista o gramada care gandesc
precum el?

  Ce o sa le faceti? O sa le interziceti si in afara Internetului sa-si exprime
opinia? sau sa-si arate caracterul?

  Codruta