2010/8/30 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com>:
> [...]

Pouco hai pero algo si que había (ollo ! hai que buscar no formulario
adecuado: no que pon "buscar termo") . Agora engadín algo máis.

http://termos.trasno.net/spip.php?page=termos&buscar=roaming

> O concepto ten toda a punta de ser ese mesmo. Supoño que se dá cando o usuario
> está en modo itinerante (saltando de wifi en wifi) e perdeu calquera conexión.

> Non sei eu se está listo para un uso extensivo. En todo caso, creo que fai
> falla dar permisos a todos os trasnegos sobre un dos glosarios primeiro, para
> traballar nel.

Está para traballar nel. Non se pode calibrar as necesidades concretas
se non se usa.
O de dar permisos é obvio pero depende dos "usuarios". É o usuario o
que se subscribe

Logo de subscribirse éntrase como en calquera servizo web
http://termos.trasno.net/spip.php?page=login

Hai varios niveis de permisos, segundo cada glosario. Queredes un de
proba? xa está creado

http://termos.trasno.net/spip.php?page=termos&id_glosario=Gloproba&presentacion=1

pero se non vos rexistrades non avanzamos nada.