From: proxecto-boun...@trasno.net [mailto:proxecto-boun...@trasno.net] On
Behalf Of Miguel Bouzada
Sent: 20 December 2010 12:29
To: proxecto@trasno.net
Subject: Re: pootle

Veño de dar permisos de admin (permite subir ficheiros) a: damufo, Gallaecio e
solla

2010/12/20 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>

Imos por partes... hai tempo comentei nun fío que Pootle estaba rulando, mais
que non estaba totalmente operativo xa que precisabamos que alguén se fixera
cargo del, administralo, etc...
Neste momento eu teño permisos (por aquelo do cargo), pero non sei
desenvolverme nel. No momento en que alguén queira (se comprometa) a
administralo damos os pasos encamiñados a darlle os permisos precisos.