Boas:
Desculpa Lucía, a pregunta era máis ben para Miguel.
Estaba a pensar en quen instalou o pootle no servidor de trasno.

En 2010/12/20 21:08, Lucia.Morado escribiu:
Pois por defecto veñen varios usuarios predefinidos. Un deles é o administrador, que ten o nome de "admin" e
contrasinal "admin" tamén. A primeira vez que se instala o servidor recomendase cambiar a contrasinal do
administrador ou crear (en "permisos") outro usuario con poderes de administrador e eliminar o
"admin".
Non sei se responde isto á túa pregunta.

Saúdos,

Lucía

-----Original Message-----
From: proxecto-boun...@trasno.net [mailto:proxecto-boun...@trasno.net] On
Behalf Of damufo
Sent: 20 December 2010 19:53
To: proxecto@trasno.net
Subject: Re: pootle

Grazas! Lucía.
Por certo, quen é o administrador do sistema, quen instalou o pootle ou
quen ten permiso para anovalo á ultima versión?

En 2010/12/20 20:40, Lucia.Morado escribiu:
Ola:

Non sei realmente a que se debe o erro. Polo que vin na rede pode ser un erro
de Django, que é unha das aplicacións necesarias para executar o servidor.

Cando se instala o servidor veñen unha serie de proxectos de demostración e
idiomas por defecto, polo que vexo xa foron eliminados, ¿alguén probou se
funcionaban correctamente? O que penso eu é que pode que algunha cousa non
estea ben instalada no servidor ou que lle falte algo.
Voulle pasar esta dúbida a Friedel Wolff a ver se nos sabe dicir o problema
técnico.

Saúdos,

Lucía