From: proxecto-boun...@trasno.net [mailto:proxecto-boun...@trasno.net] On
Behalf Of damufo
Sent: 20 December 2010 19:31
To: proxecto@trasno.net
Subject: Re: pootle

Hola Lucía:

Creei un proxecto, engadinlle o galego.
Unha vez que entro no idioma creado da o senguinte erro.

    Erro do servidor

Produciuse un erro. Agradécese a súa paciencia.

ContentType matching query does not exist.

Tamén me salta este erro se vou a Administración ->Permisos e en máis
sitios.
Sabes a que pode ser debido? ou a quen lle podo preguntar estas cuestións?

Miña intención unha vez creado o proxecto é subir os ficheiros a traducir.

En 2010/12/20 16:50, Lucia.Morado escribiu: