From: proxecto-boun...@trasno.net [mailto:proxecto-boun...@trasno.net] On
Behalf Of J.M. Castroagudín
Sent: 23 December 2010 15:30
To: proxecto@trasno.net
Subject: Re: pootle

On Thu, 23 Dec 2010 10:17:18 +0100
Indalecio Freiría Santos <ifrei...@gmail.com> wrote:

Boas,

Aquel día que se falou deste asunto tiven media hora libre para fozar.
Pero non cheguei a nada. (ían xa para as tres da mañá). E como parece
que cada día teño menos tempo, voume quitar do medio. Se non se axuda,
polo menos non estorbar.

Penso que podo confirmar que o contrasinal do admin non se reseteou de
ningún xeito (eu tiña o passwd gardado no firefox dende había meses e
segue funcionando...). Tamén podo dicir que, debido á función de gardar
contrasinais do navegador, non sei nin cal é (quen a queira, que ma
pida en privado, ou que lla pida a alguén da directiva, e eu dareilla,
mirando no propio Firefox). Poida que ese correo de "reseteo" sexa tamén
produto dun erro no pootle (do mesmo, ou doutro).

E pouco máis vos podo contar. A quen se vaia encargar disto: seríache
de axuda se cadra facer unha enquisa sobre:

- Quen cambiou algo no servidor (xa que antes funcionaba, e agora non)
- Se alguén fedellou no pootle en si
- Se houbo actualizacións 'destacables' de python (se ninguén tocou no
  pootle, a cousa podería andar no python... se cadra)
- Outras cousas a mirar (non tiven nin tempo): django, translate
  toolkit, python... calquera fallo nun destes (ou noutros) pódenos
  tocar a moral.

Xa vos adianto que eu ultimamente só fixen algún cambio no glósima
("termos.trasno.net"). Nin actualicei paquetes, nin toquei nada en
ningures. Quen saiba algo, que llo diga ao voluntario que se presente
para este tema.

Se alguén se quere facer cargo, que fale con alguén da directiva, ou
así. Eu non teño tempo, e fódeme estar sen facelo e a xente agardando.
Así que ... que se meta outro no sitio.

E que máis... se cadra debíase sacar esta conversa da lista do
proxecto. Estamos a meter ruido onde non debemos, jeje.

Ala, ta logo, se teño tempo.

Saúde,

J. M. Castroagudín (jchaves)
http://chav.es