> Boas. Estou seguindo bastante o tema. O que pretende é ter unha plataforma
> hardware (barata e de fácil programación) que faga de nexo de unión entre
> dispositivos con Android e dispositivos de terceiros. Por exemplo, empregar
> un móbil para controlar un robot a través de Bluetooth.

Pois non deixa de ser interesante, tanto a nível industrial (vale, os
arduinos/diabolinos e demais clones non son simatics nin modicons,
pero todo se pode andas) polas posibilidades de visualizar e controlar
dun xeito remoto o estado de proceso de fábricas _bastante_
automátizadas e instalacións domóticas, como para facer dispositivos
(centros multimedia) para complementar o hardware dun dispositivo de
mao.