A instalación de Virtaal ten certas particularidades xa que unha parte
instálase en

C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Application Data\Virtaal

pero o que interesa de configuración persoal está noutro sitio. Para
poder ter o Virtaal en galego hai que editar o ficheiro virtaal.ini

C:\Users\%USERNAME%\AppData\Roaming\Virtaal

Editar a opción “uilang”.

Nota: native window dialogs only work when this is not set, or set to
the system's language.

Alguén máis o probou en Windows? Hai algunha cousa de tradución que me
ten sorprendido. Aparece "Colar" cando no menú Editar cando no
ficheiro de localización non está por ningún lado. E no meu sistema
Ws, que ten o LIP de galego, o bloc de notas mostra
Editar-Copiar-Pegar. Nada de Colar.

O mesmo pasa co menú Navegación, onde aparecen _Abaixo e _Arriba coa
mesma tecla de acceso rápido (o cal é de por si un defecto) , que non
están no ficheiro gl.po

Estiven a buscar en non lle vexo explicación.

Sobre o rendemento de Virtaal, a miña impresión é que non é aínda
robusto ou non está "perfectamente" integrado en Windows. Ás véces
quédase un pouco atontada interface, ao redimensionar a pantalla e
así.

Por certo, en Virtaal aínda non temos o instalador de Windows
traducido, que sae en castelán.