>Que vos parece? Por suposto cédolle a iniciativa a quen o teña máis a
>tiro...Lucía?

Que é o que hai que facer exactamente? Traducir? Ou ponerse en contacto con
eles para que engadan o galego no instalador?

Por certo, en W7 vai ben Virtaal, fixen o “truco” de cambiar o ficheiro
virtaal.ini para telo en galego (igual habería que poñer unha nota na wiki de
Trasno para indicar como facelo). Se queres que mire algo en particular, dimo.
(Teño o W7 en inglés e non podo poñer o LIP de galego).

Lucía