Boas.

Tedes razón, pero dáme mágoa que se perda o proxecto. Creo que unha
vez traducidos ao 100% como xa está o Firefox e o Thunderbird, despois
mantelos non debería ser moi difícil, só traballo de xestión. Outro
cantar e facer probas de calidade das traducións e chegado o seu
momento aplicar os acordos terminolóxicos aprobados en ambas
trasnadas, iso si que vai ser difícil,se se quere que sexa en todas as
versións que levan en paralelo. Aínda que aos poucos, se podería ir
facendo.

O tema está en que por unhas cousas e outras, non saco tempo para
ordenar o asunto. Unhas veces por traballo na OSL, outras por
compromisos persoais, outras como fai pouco polo cambio na forma de
traballar e a implantación do ciclo de desenvolvemento rápido. Que non
hai forma, que o único que fago e traducir e por parches. Aínda teño
pendente o tema pa web do proxecto. Se tirar por galician.mozdev.org
ou que Trasno nos ceda un drupal para montar algo novo. Pero ahí
estamos. A lista de galician.mozdev.org case non dá respostas e seguro
que principalmente é pola miña mala xestión.

Nunca choveu que non descampara, ou algo así. Xa verán tempos mellores.

Saúdos e grazas polos ánimos.