> Así que paciencia. Agora que estaba tentando sacar tempo para ver como
> organizar a colaboración caeme a actualización de Seamonkey, que ou
> entramos nesta versión a final de semana que o vexo imposíbel ou na de
> dentro de 6 semanas, pero está todo por facer. Máis de 3000 cadeas por
> aprobar e por traducir. Así que a marchas forzadas, xa que senon
> entramos nunha das dúas, quitan o idioma galego das construcións e iso
> non pode ser, porque despois para volver a metelo sudaríamos tinta.
> Así que me esperan dúas semanas de traballo intenso e traducir moito e
> [...]
Non pode ser ou si porque coa forza de traballo que hai, compensa?
Canta xente se beneficia do Seamonkey en galego?
Pode afectar a outros proxectos que teñan máis prioridade? É estratéxico
nalgún sentido?
Hai alguén disposto a compartir a carga contigo?

Se as respostas son "non" ou "ninguén" pois xa está todo dito.