Boas,

eu concordo con Fran, e pola nosa parte faremos un programa o xoves en Radio Melide falando da celebración deste día.

Un saúdo

Rafael Rodríguez Gaioso         melisa.mel...@gmail.com
Presidente de MeLiSA            http://webmelisa.es
Telf: (+34) 600 556 226

En 27/03/12 15:53, Fran Dieguez escribiu:
A ver que pechar unha web no caso da ley SOPA está ben , e tivo a súa
repercusión xa que a privación da liberdade de expresión que viría coa
SOPA era evidente.

Pero neste caso o DFD é un día onde a sociedade pode acadar información
sobre que son os formatos libres e onde os medios de difusión masiva
poden facerse eco das nosas verbas.

A clave aquí é INFORMACIÓN. Como imos fornecer información no día que
temos que facelo se témolas web "pechadas"?

Fran Diéguez
http://www.mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8