Mea culpa.

Cando o de... non recordo, a última vez que pediras tocar regras,
andiven tocando aquí e acolá para buscar por que non me rulaba unha
delas, xa que varias regras de filtrado previo dos textos retiran os
anacos cos que casan... e puxen en comentarios a regra (do
filter.include) que retira as etiquetas xml....

xa o arranxei.