El día 23 de abril de 2012 16:56, damufo <dam...@gmail.com> escribió:
> Boas:
> En win XP:
> Descarga. Ben.
> Instalación. Instalador en galego. Non tiven que fedellar en nada. Ben.
> Unha vez instalado. Interface en galego (a do SO en Español). Ben tamén.
> Abrín un documento que tiña en odt en galego, e recoñeceu o idioma. O único
> é o dicionario de galego, que NON está e, así de memoria non me lembro de
> como instalalo.
>
> Deica.

Grazas Dani,
Eu fixen as probas en Ubuntu 11.10. Atopo problemas de que se cae e
logo volve, e volve caer, en ciclos aínda que o teña cerrado.
Non consigo executalo amosando a consola así que non sei cal é o erro.
Probablemente será a miña instalación un tanto caótica con versións de
LibO (varias) e AOO
Menudo cristo teño montado despois de actualizar de 10.04 a 11.10

Visualmente a única diferenza é que utiliza o conxunto de iconas de
aplicativos (Writer, etc.) de "antes" de Oracle. Os de Sun.

Así que vou votar a favor da RC pero sen recomendala ao público xeral.
É unha primeira versión e de dous díxitos. Ata que se estabilice, digo
eu.

Sobre o dicionario é un problema temporal, de que non teño conta de
Apache aínda a pesar de que mandei o meu ICLA de licenza de
contribucións hai semanas.
De todas maneiras, asegúroche que se instala con calquera extensión
das dispoñíbles sen problema. En Linux recoñece o Hunspell que teñas.

Faltaria probar a versión Mac