Non pasa nada, Keko. Dáme pena que as novas sobre Firefox non pasen
por aquí cando ti es o que está facendo o traballo.
Se podes, a ver se redactas unha nova sobre Firefox que poidamos
publicar, polo menos para que se saiba quen o traduce, que os de
Código Cero non o din e hai que sacarlle lustre ao teu esforzo, home.
Seguir o ritmo de versións é imposible, creo, pero redactar algo sobre
o proxecto galego de Firefox estaría ben. A última noticia que temos é
do Firefox 4.
E está tamén prevista unha páxina ou algo así.
http://www.trasno.net/content/firefox-e-outros-produtos-da-fundaci%C3%B3n-mozilla

Se te ves moi liado, redacta algo e alguén o publicará.