Jesus Bravo Alvarez wrote:

>         X')))  O de "botar" é triste, pero a ver se me podedes explicar o
> problema con arrancar/arrincar.  ¿Non ten o mesmo senso que arrincar un
> motor?  Eu o uso de cando en vez, cando "iniciar" me parece confuso...

pois non che sei, e tampouco estiven moi atento as vosas discusións ...
de novo no diccionario pon que arrancar = arrincar; tendo ous
sisgnificados principais: separar con máis ou menos violencia e iniciar
funcionamento.

claro que a min arrincar só me sóa como o primeiro, será cousa de
variantes dialectais (eu son chairego, capital Fraga, digooooo Vilalba
;))

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!