Camilo Regueiro wrote:

> Eu sigo a ofertar o servidor alugado que temos en Galego21, temos servidor
> Web, servidor Ftp e podemos dar de alta enderezos de correo electrónico, e
> por suposto acceso privilexiado ao ftp e mais ao web.

a ver, pero alugastes un servidor "físicamente" ou só contratastes
servicios de FTP, correo e web?

> [...]
>
>     As ventaxas, que teríamos serían a de aunar esforzos e no caso de custos
> de servidor, etc... poderían repartirse entre mais xente (entre Galego21 e
> LeGal).

iso dos custos é un dos problemas: parece que a xente (inclúome) é
partidaria de non andar con estatutos e tal, e entón o de afrontar os
custos é unha historia; e por ese motivo non creo que sexa plan andar
"de prestado".

claro, que se alguén fala co Rik va Riel para que lle vaia dicir a Fraga
"chacho, dami algo" ... xDDDDDDDD

PD: parece que ultimamente andades moi solicitados: Ramón e máis ti no
chat de Vieiros, un artigo sobre galego21 (que aínda non puden ler) en
A Nosa Terra, ... ;DDDDDDDD

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]