Francisco Xosé Vázquez Grandal wrote:

> [...]
> quero dicir unha cousa como Barrapunto.com, no que practicamente se fala de
> calquera cousa pero sempre dentro dese ambiente libre. Un exemplo é que por
> exemplo hai pouco en barrapunto falouse da ultima producción dos estudios
> de animación Aarmand Animation (os de Wallace & Grommit), Chicken Run. Non
> ten nada que ver con linux, nin sequera con informatica pero son temas que
> a cotío gustan a tódolos afeccionados á informatica (eu polo menos son un
> fanático da animación e coñezo a máis). Sendo asi eu creo que ata poderia

xDDDDDDDDDD. eu creo que máis ben lle imos ter que me ter esas cousas
por falta doutros contidos ;))

>     De calquera xeito é mellor levar as cousas en orde e crear unha paxina
> xenerica e despois irlle engadindo esas cousas. Por certo, para ese tipo de
> páxinas si que fai falla un servidor bastante completiño ¿non?, Perl ou PhP
> e bases de datos,...

si, ben, falando disto onte con Jesus díxome que ía ser dificil, polo
que seguramente teremos que buscar outro aloxamento pero ...

> Saudos.

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@cfutura.com>

  • portais Manuel A. Fernandez Montecelo
    • Re: portais Francisco Xosé Vázquez Grandal
      • Re: portais Manuel A. Fernandez Montecelo

Responderlle a