"Manuel A. Fernandez Montecelo" wrote:

> xDDDDDDDDDD. eu creo que máis ben lle imos ter que me ter esas cousas
> por falta doutros contidos ;))

Home, eu non falaba de poñelos de recheo senon máis ben de que sexan os propios
lectores, redactores, .... os que autoregulen que mensaxes son axeitados e cales
non.

Saudos,    ;-)

  • portais Manuel A. Fernandez Montecelo
    • Re: portais Francisco Xosé Vázquez Grandal
      • Re: portais Manuel A. Fernandez Montecelo
        • Re: portais Francisco Xosé Vázquez Grandal

Responderlle a