Jesus Bravo Alvarez wrote:

> Fri, Jun 30, 2000 at 12:38:40AM +0200, Francisco Xosé Vázquez Grandal
> escribiu:

>         Ehm... O mellor é que te poñas ti o Copyright (xa que es o autor,
> isto poderíacho explicar mellor Jacobo ou Fernando) ;-)
>
>         Ademais, para ser da FSF terías que enviar un disclaimer (ós que
> traducimos GNU esíxennolo)
>
>         Quedaría:
>
> # Copyright (C) 2000 Francisco Xosé Vázquez Grandal.

Tomo nota de todo o que dis pero esto non me convence, a cabeira tal e como ben
pon esto:

# SOME DESCRIPTIVE TITLE.
# Copyright (C) YEAR Free Software Foundation, Inc.
# FIRST AUTHOR <EMAIL@ADDRESS>, YEAR.
#

As cousas que hai que cambiar ponas en maiusculas, e eu entendo que na segunda
liña so ahi que cambia-lo ano (con perdón).
Eu por se as moscas vouno deixar asi, pero se alguen sabe fixo como vai que mo
diga, por favor.