Fri, Jun 30, 2000 at 06:31:59PM +0200, Francisco Xosé Vázquez Grandal escribiu:

># SOME DESCRIPTIVE TITLE.
># Copyright (C) YEAR Free Software Foundation, Inc.
># FIRST AUTHOR <EMAIL@ADDRESS>, YEAR.
>#
>
>As cousas que hai que cambiar ponas en maiusculas, e eu entendo que na segunda
>liña so ahi que cambia-lo ano (con perdón).
>Eu por se as moscas vouno deixar asi, pero se alguen sabe fixo como vai que mo
>diga, por favor.

        Esas tres liñas son como orientación.  Se queres podes non poñer
nada, ou engadir máis liñas de comentario (como fago eu).

        O que está claro é que non che poden obrigar a poñe-lo Copyright da
FSF, simplemente porque o traballo de traducción é teu, e ti es quen ten a
propiedade intelectual. ;-)

        Fai o que queiras, tamén é unha opción deixarllo á FSF.

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97