"Manuel A. Fernandez Montecelo" escribeu:

> Roberto Suarez Soto wrote:
> >

> o de inspirarse non está de máis, sobre todo porque vexo difícil que se
> atope o que se comenta a continuación.

> dubido que alguén se puxese a dibuxar un "trasnus galaicus" que nos
> sirva, por iso dicía o de "así que podería ser un trasno en acción ou
> algo que lembrara un trasno", que en todo caso é máis facil de atopar e
> crear (facede unha analoxía con GNOME).

Eso de "que nos sirva", ¿e logo que requisitos deberia cumprir?. :-?

> realmente creo que a dificultade está en atopar iso, porque nese mundo
> máxico "galaiucus" non hai o típico da variña máxica das fadas de
> Disney, a vasoira das meigas yankees, ...

Non, aqui as meigas e os trasnos van lava-lo cu ó leite. Os trasnos
esconden as cousas, pero a min tampouco se me acorda nada que sexa
realmente representativo. E ainda que se nos ocurrira, despois haberia
que debuxalo .... (¡Telita!).

--
Saudos.
 Francisco Xosé Vázquez Grandal, O Fran "Do Moucho".

  ...oooOOO mailto:gran...@mundivia.es OOOooo...

  "Xente toda das Mariñas, chapapote no cerebro,
          non che estrañe se son bravos"