AFORJANB36 wrote:

> Tenho unhas cantas d=FAbidas e a ver si algu=E9n me pode axudar.
>
> 1.- D=FAas expresi=F3ns para traducir:
>        "PipecrossGradient":
>        "Hue Shift Blending":

Mira que lle levo dado voltas a esto pero non se me ocorre nada.

 ¿Non che di nada o contexto?, ¿que tipo de programa é?.

Hue: matiz, cor

Shift: recurso, artificio, maña; cambiar, mudar...

Blend: fundido, misturado...

unha traduccion asi apurada poderia ser: fundido de cor, degradado de cor.

en canto o de PipecrossGradient acabaseme de acordar que poderia ser

 "degradado de cruce de cañerias" quero decir que sera un degradado cuadrado,

do centro saen catro degradados lineais con forma de triangulo hacia os
extremos.

Eu chamarialle degradado cuadrado ou asi.

Sinto non ser de máis axuda.
Saudos :-)