Ola,
agora estamos no punto onde temos que escoller a un novo coordinador,
¿quen se presenta voluntario?

On 8/2/06, Daniel Muñiz Fontoira <dmun...@gmail.com> wrote:

 eu prefiro a lista.

 Leandro Regueiro escribió:
Ola,
 xa sabes a que horas podo eu estar dispoñible. O conveniente sería que
 intentaramos quedar o máximo número de persoas posible. Tamén
 poderíamos usar a lista de correo, xa que así enterariase mais xente.
 Xa me contarás,