Ola!
Teño ubuntu dapper e instalei o kbabel e está en english
Gostaríame saber como facer para que apareza en galego. Uso gnome.
Grazas

mvillarino escribió:
O Xoves, 24 de Agosto de 2006 16:32, Leandro Regueiro escribiu:

catálogo .po de gimp, compilalo e polo no directorio que lle
corresponde (non me preguntas, que non o sei, proba a buscar algo coma
gimp.mo no sistema). Para a semana que ven igual miro onde é
exactamente, que ainda instalei onte dapper.
Mais ou menos /usr/share/locale/gl/LC_MESSAGES
(ou ~/.kde/share/locale/gl/LC_MESSAGES, para facer unha instalación para o usuário, se este usa kde ;-), ainda que hai que criar a mao o gl e o LC_MESSAGES)