Non só teño o galego instalado, de feito mirei nos cartafois de ingles e español e en ningún deles aparece o kBabel.mo

Por outra banda fun ao apartado de preferencias e ao entrar indicame que me faltan:
language-pack-kde-gl (2076)
language-pack-kde-gl-base (851k)
Pero eu uso gnome non kde.

Curiosamente pasoume o mesmo co bluefish o cal non mo traducía, fun ao cartafol /usr/share/locale/es/LC_MESSAGES/ e copiei o ficheiro bluefish.mo e pegueino no cartafol /usr/share/locale/gl/LC_MESSAGES/ e "bualá" traduceumo ao español, xa preguntei se alguén está a traballar na tradución.

Co gimp e o kbabel non pasa nada disto. Mirei nos repositorios por se instalaban algún .mo en algún cartafol e non aparece nada.

Leandro Regueiro escribió:
Tes instalados outros idiomas?