2006/9/6, Daniel Muñiz Fontoira <dmun...@gmail.com>:

 Con respecto ao spam a min hai semas que non me entra, uso thunderbird e
indiquei a aqueles que chegaron que eran correo lixo e a verdade é que hai
tempo que non recibo nada de nada.
Saudos

mvillarino escribió:

O Mércores, 6 de Setembro de 2006 18:07, José Ramom Flores d'as Seixas
escribiu:

 Ha xa moito tempo que veño utilizando o Lyx, procesador de textos que
recomendo a calquer que teña que escreber textos longos, libros, tesiñas,
teses, etc. Infelizmente este programa non está traducido ao galego, nen ao
portugués, asi que gostaria saber se há alguén traducindo-o, xa que en caso
contrário poria-me eu con el.

 Non sei de ninguén. En kde hai un programa, o kile, que tamén tenta ser unha
interface para latex. Dese si temos versión traducida por completo, mas pouco
probada.
Cun pouco de sorte, até pode haber algunha mensaxe comun a ambos os dous
programas.

   Por outra banda nos últimos dias estou a receber spam a través desta lista,
supoño que non serei o único.

 A min ten-me frito

A min tamén mo detecta bastante ben o filtro de Gmail, pero ademais notei un
descenso no número de mensaxes de spam os últimos días. A ver se lle dan coa
solución :)

--

Xabier Villar