Em Quarta 06 Setembro 2006 18:58, o mvillarino escreveu:

> Non sei de ninguén. En kde hai un programa, o kile, que tamén tenta ser
> unha interface para latex. Dese si temos versión traducida por completo,
> mas pouco probada.
> Cun pouco de sorte, até pode haber algunha mensaxe comun a ambos os dous
> programas.

Agradecido pola información, botarei-lle un ollo ao kile.

> A min ten-me frito

E non seria cousa de, como ocorre na maioria das listas de correo, só os
membros da lista poderen enviar mensaxes á mesma. Asinar a lista é algo
trivial que leva moi pouco tempo, e dar-se de baixa tamén é moi sinxelo, asi
que se alguén quere enviar unha mensaxe sen permanecer na lista non ten mais
que dar-se primeiro de alta, enviar a mensaxe e dar-se logo de baixa.

Un saudo
Ramon