Ola Lara,
inscribete na lista de correo de Trasno, en
http://trasno.net/trasno:lista tes máis información sobre como facelo.
A partir de agora escribe á lista para contactar con nós.

Le ademais http://trasno.net/trasno:colaborar para saber onde te podes
poñer a traducir. A túa colaboración é benvida.

On 10/21/06, Laura Horta Ignacio <lara_...@hotmail.com> wrote:

Hola, son una rapaza de Padrón que está estudiando ciclo superios de
administración de sistemas informáticos. Descubrin que tendes un proxecto para
traduccir programas ao galego e encantaríame participar nel. Estou lendo o
recurso para traductores que tendes na vosa páxina e quixera saber que mais
teño que facer para participar convosco. Moitas gracias pola vosa atención.
Espero que me contestede ao meu correo de email: lara_...@hotmail.com