Por suposto, que do que se trata é de cooperar, como dicía é unha opinión.
Eu penso que para os usuarios de debian en galego poderíaselle dar as ligazóns das listas que xa hai. A cantas listas vai haber que estar subscrito?

De todos modos sorte. :-) .

Saudos

s...@riseup.net escribió:
Ponte no caso dun usuario da Debian... se teño unha cuestión ou un
interese específico da miña distro referida a localización, a qué lista
das que hai debo dirixirme? A Trasno? A galego21? Aos de KDE? Aos
tradutores? A mancomun? Á ciberirmandade?

Sobreenténdese que debian-l10n-galician é unha lista complementar ás que
xa existen: trátase de cooperar, non de competir.

Saúdos,

Daniel Muñiz Fontoira escrebeu:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<head>
</head>
Eu opino que son abondo as listas que hai.<br>
Se realmente houbese tanto ruido que fixese falta separar ser&iacute;a
estupendo pero dame que non &eacute; o caso.<br>
Eu sinceiramente quedome coa lista de trasno. Insisto, non &eacute; por ser
excluinte s&oacute; pr&aacute;ctico. Oxal&aacute; f&oacute;semos m&aacute;is e fixesen falta mais listas
especificas. <br>
&Eacute; s&oacute; unha opini&oacute;n.<br>
Saudos<br>

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
Eu uso software libre