Ola:
Por suposto! Non sabía que estaba a pasar iso, sintoo.

Por certo o que comentou mvillarino sobre quedar para intercambiar ideas
e sobre todo pola miña parte aprender, subscriboo.

> [...]
> dmuñiz dicindo que lle gostaría que houbese algo parecido a unha reunión para
> intercambiar experiencias/metodoloxías)
>

> Penso que, até certo ponto, algunhas destas cousas son organizábeis por nós,
> podíamos facer un seminario/xornada, onde nos expliquemos uns aos outros os
> métodos que usamos. Sen apresentacións nen pollas, simplesmente chegar a unha
> sala con catro ou cinco ordenadores co esencial instalado
> (linux+kde+gnome+kbabel+poedit+os guións que usemos, e por en comun o que
> facemos e listose fai falla, que cada un chegue cun lapis usb cos que
Saudos

PD. Espero que este chegue es texto plano.

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
/Eu uso software libre <http://www.gnu.org/philosophy/free-sw.gl.html>/