Ola,
eu a verdade é que tampouco me intereso tanto por estas cousas, ainda
que deberia. O poEdit, programa para traducir ficheiros .po que
traducin eu ó galego, mais ou menos, soporta a creación de bases de
datos de traducións pasándolle ficheiros .po. Creo que usa berkeley
database ou algo asi, o logotipo era un micho e a verdade é que
tampouco estou eu hoxe moi traballador, asi que non o buscarei para
dar información mais exacta ;).

PD: eu e mailo meu irmán estamos traducindo gperiodic a partir de
información da wikipedia. ¿Hai alguén xa con isto?