Ola!
Eu intentei empaquetalo para usalo no thunderbird pero non tiven exito, non traballaba ben e logo cascou algo, xa que ao pechar daba un erro e enviaba a tipica mensaxe ao desenrolador.
Sorte!

mvillarino escribió:
O Domingo, 29 de Outubro de 2006 00:58, Miguel escribiu:

Ola xente,

Unha pequena pregunta sobre ferramentas da lingua.Que motor de
correción ortográfica usa o Firefox 2. Non sei se é o Myspell ou o
Hunspell, ou se pode usar calquera motor. A miña pregunta vai
encamiñada a que quizais non sexa moi difícil empaquetar o diccionario
que sexa e poder ter a corrección ortográfica de galego para o Firefox
e o Thunderbird, seguro que hai moita xente que lle saca proveito.

até onde eu sei, Hunspell. O dicionario penso que está a disposizón pública en
mancomun.org

--

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira