O Mércores, 24 de Xaneiro de 2007 12:07, mvillarino escribiu:
> Fai o seguinte:
>
> -instala o hunspell, obtén unha copia do gl_ES.zip de mancomún (o
> dicionario), -como root, desempaquetao en /usr/share/myspell/dicts/
> -como root, cría un ficheiro /usr/bin/zpspell con permisos rwxr-xr-x (755)
> -mediante vim edita tal ficheiro, para conter só o seguinte texto:
> #! /bin/bash
> hunspell -d gl_ES -a

Non fai falla tanta cousa:
unzip gl_ES-pack.zip
cd gl_ES-pack
iconv -t UTF-8 gl_ES.aff  gl_ES.aff.tf8
iconv -t UFT-8 gl_ES.dic gl_ES.dic.utf8
vim gl_ES.aff (para substituír a liña SET ISO8859-1 por SET UTF-8)
su
mv gl_ES.aff utf8 /usr/share/myspel/dicts/gl_ES.aff
mv gl_ES.dic utf8 /usr/share/myspel/dicts/gl_ES.dic

agora si, hai que configurar no centro de control.
Para kbabel non funciona ben, pero habería que configurar en
Proxecto->Configurar... ::Páxina "Ortografía"
Sinalar:
cliente -> Zemberek
codificación -> UTF-8
dicionario -> Turco (non deixa outra, pero se o sistema está en galego non
debera haber problemas)

Dá un erro de sincronización, isto é, as substitucións NON se aplicarán na
palabra mal escrita que se mostre no diálogo do corrector, senón na SEGUINTE.
No entanto, a comprobación simultánea parece non ir mal de todo, isto é,
PARECE que se sinalas a opción de verificar a ortografía en quente (á vez que
se escrebe), as palabras que estexan mal escritas ao abrir o ficheiro
aparecerán realzadas. Descoñezo se nunha instalación menos trasteada
funcionará tamén á medida que se escrebe.

Usando kbabel 1.11.4 sobre kde 3.5.5 en debian/testing

Probei a corrección nesta mensaxe, e á parte de que non me sae do carallo
mudar "estexa" por "estea", e de que parece que non inclúe as
verbas "auxiliar", "suxerencia" e "trasteada" (polo de agora son as que
atopei), polo demais parece funcionar. Iso si, estanme a dar unhas ganas de
arrincarme os ollos cun garfo cos dentes tortos que non sei se me chegarán a
mañá...

> Nota: en canto remate co patrón de embarcación de lecer, teño que aprender
> a escreber C++
Por agora, paréceme que librei...
--
Best regards