O Xoves, 3 de Maio de 2007 13:06, Leandro Regueiro escribiu:
> E hai algún responsable por aqui??? E eu sen me enterar :)

> Eu en principio non me presento voluntario, pero a falta de alguén
> mellor supoño que se poderá contar comigo.
Neste caso sería mellor que fixese as perguntas á rolda de correos e que cada
quen respostase o que lle petase?

> Ata logo,

Supoño que o seu é porse en contacto coas grandes vacas sagradas, isto é, cos
coordinadores dos grandes proxectos: tarrío, feal, nacho, non sei se alguén
máis (Flores?)

--
Best regards
MV